piątek, 6 lutego 2009

Przeprowadzka

Postanowiłam opuścić moją poprzednią wirtualną kuchnię - zbyt często borykałam się tam z kłopotami technicznymi.
Widzę, że wiele osób prowadzi blogi pod tamtym adresem, ale widocznie mają większą cierpliwość, a na pewno większe umiejętności ode mnie.
Ja mam dość tej walki z wiatrakami, spróbuję tutaj.
Teraz więc urządzam się na nowo.
Trochę mi szkoda tamtego miejsca - jest to mój pierwszy założony blog, kiedy uczyłam się wszystkiego o internecie od podstaw.

A na razie aktualności...

5 komentarzy:

  1. najwazniejsze,ze jestes,a adres nie taki wazny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że całkiem nie rezygnujesz :) Może tutaj będzie Ci lepiej.
    Przeniesiesz wpisy ze starego bloga tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę, aby tu poszło łatwiej
    w razie jakikolwiek problemów pisz do mnie, może pomogę ;)

    p.s. zmień na durszlaku w danych adres bloga, bo jeszcze kieruje na stary

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zapisuję nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie pierwszych miłych gości w mojej nowej kuchence.

    I mam nadzieję na częste odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń