piątek, 27 marca 2009

Jajka sadzone przy pieczarkach

Jajka i pieczarki - najlepiej smażone, to pysznie smakuje.
Jajecznica z pieczarkami już była prezentowana , więc dzisiaj na obiad jajka posadzone w towarzystwie pieczarek.




Składniki:

- 3 jajka
- 10 dużych pieczarek
- 3 łyżki oleju do smażenia

- sól, pieprz mielony

Pieczarki obrać, pokroić w plasterki i smażyć na oleju - do momentu, aż zbrązowieją i cały płyn z nich odparuje. Na końcu posolić i dodać pieprz - ok. 20 minut.
Odsunąć na brzeg patelni, dodać po kolei jajka , posolić jajka i smażyć razem na bardzo małym ogniu ok. 5 - 6 minut.
Na talerzu - z ziemniakami i surówką z selera.



2 komentarze:

  1. Uwielbiam jajka sadzone! Właśnie zdałam sobie sprawę jak dawno ich nie jadłam.
    Wymarzony wiosenny lub letni obiadek to jajeczko sadzone, młody kalafiorek i młode ziemniaczki posypane świeżym koperkiem...mmmm... pycha !:)
    Aleś mi narobiła smaku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jajka sadzone na różne sposoby - a takie na przykład ze skwarkami z boczku? Dla mnie pychota.

    OdpowiedzUsuń