poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Pomożecie?

Odwiedzając znajome blogi na blogspocie zazdroszczę (tak niewinnie oczywiście) ich właścicielom, że posiadają wiedzę z wyższej półki i potrafią samodzielnie ubrać swoje stronki.
Dostępny zestaw szablonów na bloga nie jest zbytnio urozmaicony i jak dotąd nie mogłam znaleźć układu, który by zaspokoił moje (nie takie wygórowane) oczekiwania estetyczne.

Domyślam się, że samodzielny dobór elementów strony nie jest aż tak bardzo trudny, ale trzeba mieć choćby małą linkę w rekach, żeby znać drogę do tego labiryntu.
Proszę więc o pomoc - kilka podstawowych wskazówek, jak się do tego zabrać.

To mówiłam ja - gotująca humanistka .


4 komentarze:

  1. Helu, chętnie bym pomogła, ale sparawy techniczne na moim blogu załatwia mój syn Ja też jestem humanistką( polonistką zresztą) i dla mnie html i jakieś inne kody, które Michał stosuje to czarna magia. Misiek jest teraz w szkole, jak wróci dam mu znać żeby się z Tobą skontaktował, na pewno chętnie pomoze, bo on uwielbia wszystko co ma związek z komputerem,
    damy znać po 14
    Pozdrawiam
    Beata z lubię gotgować

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, nie Helu, tylko Pelu. Nie wiem skąd mi się ta Hela wzięła

    OdpowiedzUsuń
  3. Beato - bardzo mnie ucieszył Twój odzew.
    Jeśli Twój syn znajdzie chwilkę, żeby mi po prostu napisać łopatologicznie najprostszą instrukcję, to będę bardzo wdzięczna.
    Taka forma - wiadomość pisemna na pocztę będzie chyba najwygodniejsza.
    Takim najprostszym tekstem: "naciśnij, wyświetli Ci się, otwórz, skopiuj, następnie zrób...." itd
    Mając takie wskazówki przed nosem spróbuję sama czegoś dokonać - byle tylko znać początek.
    Podaję adres: pela.1(małpa)gazeta.pl.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pela damy znać po 17, teraz syn ma próbę przedstawienia z okazji 3 maja

    OdpowiedzUsuń