poniedziałek, 20 lipca 2009

Letni Festiwal Zupy - zaległy kod do banera

Wczoraj na forum Cin.cin. znalazłam posta Olasz, w którym podała kod do banera mojego Festiwalu.
Tym samym zrobiła za mnie czarną robotę tzn. sama przygotowała ten kod.
Ale mi się głupio zrobiło!
Jeszcze raz jej dziękuję za to aktywne podejście do sprawy - tam, gdzie organizatorka zawaliła.
A ja tylko mogę się wstydzić i przeprosić wszystkich zainteresowanych za to niedopatrzenie.
Nie wiem, jak to się mogło stać - winę mogę tylko zwalić na upał i totalne przegrzanie mojego mózgu.

Poniżej wklejam ten kod.
Uprzedzam tylko, że obrazek może się wstawić lekko skrzywiony - ale to prawdopodobnie
z powodu jego oryginalnej wielkości.

Edycja posta:
Coś mi oczywiście nie wychodzi - jak zwykle technika mnie przerasta.
No to będziemy kombinować dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz