czwartek, 8 października 2009

Święto Kapusty - zaproszenie


Jako wielbicielka kapusty pozwalam sobie na ogłoszenie trzydniowego święta tego popularnego warzywa.
Serdecznie zapraszam Was na Święto Kapusty.

Zapraszam do wspólnego przyrządzania potraw z różnych rodzajów kapusty i dzielenia się przepisami na ulubione, pyszne i ciekawe dania.

Data jest oczywiście symboliczna, ale nie przypadkowa.
Jesień w Polsce to czas wykopków ziemniaków, wycinania kapusty, zbiorów innych popularnych warzyw.

A przepisy na potrawy z kapusty znajdziemy w każdej kuchni świata i w książce kucharskiej.

Zapraszam do wzięcia udziału w zabawie kapuścianej w dniach
16 - 18 października 2009 r.

Uczestnicząc w zabawie publikujemy na swoich blogach przepisy
oznaczone banerem akcji lub aktywnym linkiem do tego zaproszenia.

Po zakończeniu akcji proszę o przesyłanie wiadomości zawierającej informację:

- kto przygotował (nick autora)
- nazwę potrawy
- bezpośredni link do przepisu na blogu

na adres: pela.1@gazeta.pl lub o wpisanie bezpośredniego linka do przepisu w komentarzach do tego posta.

Mam nadzieję, że inni miłośnicy kapusty dołączą do zabawy i to warzywo zyska nowych zwolenników.

Będzie mi miło, jeśli umieścicie baner zabawy na swoich stronach i blogach.

Serdecznie zapraszam!


12 komentarzy:

  1. O, nareszcie i poczciwa swojska kapusta doczekała się święta! Wchodzę w to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam fajny przepis na kapuste "inaczej" moze uda mi sie zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że są pierwsze chętne do kapuścianej zabawy.
    Tak liczyłam, że nasza swojska kapusta ma swoich zwolenników w blogosferze.
    Umm Hurajro - zaciekawiłaś mnie tą kapustą "inaczej", teraz już koniecznie musisz ją zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysł:) ja już nawet mam kapuche:0

    OdpowiedzUsuń
  5. oj i ja chetnie dolacze z jakims malym conieco :) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Ja oczywiście również jestem chętna, zwarta i gotowa :) Spróbuję połączyć ziemniaki z kapuścianym klimatem. Mam kilka pomysłów i sama jestem ciekawa, który w efekcie przygotuję. Zważywszy na pogodę nie będę się nigdzie dalej wybierała na zakupy, więc musi mi wystarczyć to, co mam w domu :) Nie ma jak wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko, Gosiu, Olgo - bardzo mnie cieszy Wasza obecność tutaj.
    Mnie się tyle pomysłów kłębi, że już mam kapuściany zawrót głowy.
    I co wybrać - to dopiero dylemat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie, ze mi sie udalo przylaczyc do zabawy.
    Polecam pierozki:)
    http://zachcialomisiegotowac2.blox.pl/2009/10/Pierozki-z-kapusta-i-miesem.html

    OdpowiedzUsuń