czwartek, 5 listopada 2009

II Bar sałatkowy - zaproszenie do jesiennej zabawy

Dary ogrodów, pól i lasów już zebrane, spiżarnie napełnione dobrem wszelakim, a czas przedświątecznych przygotowań jeszcze przed nami.
Myślę, że to najlepsza pora na otwarcie naszego jesiennego Baru sałatkowego.
Po zakończeniu akcji wiosennej pojawiły się od Was propozycje zorganizowania jesienią kolejnej edycji.
Okazało się, że pierwsza zabawa trwała za krótko i pozostawiła w niedosycie niektórych sałatkożerców.
To dla mnie wystarczająco ważny powód do otwarcia Baru - sama uwielbiam sałatki, więc chętnie wypróbuję nowe przepisy.
W ciągu tych kilku miesięcy dołączyli do naszego grona nowi kulinarni blogowicze - może też zechcą się przyłączyć?

Zapraszam

do kulinarnej zabawy w dniach 13 - 30 listopada 2009 r.
pod hasłem
II Bar sałatkowy
- edycja jesienna.

Zachęcam również do lektury podsumowania pierwszej zabawy barowej - tutaj
To zbiór wspaniałych przepisów - można je wykorzystać w zabawie lub wśród nich poszukać inspiracji do własnych kompozycji sałatkowych.

Zasady zabawy pozostają bez zmian:
- w przepisach dodawanych w ramach zabawy proszę o umieszczenie informacji o akcji: w formie aktywnego linka, krótkiego zdania lub baneru akcji
-a po zakończeniu zabawy czekam na wiadomości z linkami do Waszych przepisów -
adres pocztowy: pela.1@gazeta.pl lub w komentarzach do tego posta.

A więc już niedługo chwytamy noże i deseczki do krojenia zabierając się do szatkowania, siekania, rozdrabniania, mieszania itd itd

A to kod do banera akcji - będzie mi bardzo miło, jeśli znajdzie się w Waszych blogach



Przyłącz się do tej akcji!

25 komentarzy:

  1. Och Pelu Droga oczywiscie sie przylaczam! :)
    Nie dziala link do podsumowania z zeszlego roku :( A bym chciala se zerknac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peluś ja już mam kilka propozycji - nic tylko robić sałatki :)
    Zgłaszam się bardzo chętnie

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polko , Ewlinko - witam Was gorąco...

    Polko- dzięki za sygnał, że link nie działa.
    Nie wiem dlaczego, poprawiałam już kilka razy, ale będę działać do skutku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam kilka pomysłów! Chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywam zawsze tego szablonu (zmieniajac oczywiscie to co trzeba zmienic:)):
    tu nazwe np: tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa pieknie :) Wlasnie sie wstawilo jako link... :D jeso ale jestem zakrecona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff - udało się, a to wszystko przez laptopa (jestem na wyjeździe i korzystam z innego komputera).
    Bez swojego jak bez ręki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z radością się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się dołączyć i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że dołączacie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie!:))
    Już się nie mogę doczekać.
    Bo sałateczki to ja uwielbiam,teraz popróbuję z tymi jesiennymi smakami.
    Pozdrawiam.
    Banerek już wklejam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakaż cudna akcja! Jako że należę do zaciekłych sałatkowiczów, z wielką przyjemnością dołączę się do zabawy! Banerek już wisi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olciaky, Zaytoon - Witajcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przygotowalam bardzo smaczna salatke, jutro na moim blogu bedzie publikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a się też przyłąćzam i zaraz wstawie sałatkę ktora zrobilam wczoraj i jest pycha. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. dołączam się również ;)

    http://matkapolkawangielskiejkuchni1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Pelu, oto link do mojego przepisu w ramach akcji II bar sałatkowy. następne wkrótce :)


    http://otwartakuchnia.blogspot.com/2009/11/marchewkowe-supki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za linki i proszę o jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja mam jeszcze jedną sałatko-surówkę. ;) Myślę, że się zalicza ;d

    http://rarytasik.blogspot.com/2009/11/kapusta-pekinska-pudding-brzoskwiniowy.html
    Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. brokułowa sałatka od Wasabi :D
    http://grabtika.blogspot.com/2009/11/imprezowe-brokuy-doroty.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza sałatka od slodkokwasnych;)
    (nie wiem czy Bartek wysłał maila:)

    http://slodkokwasny.blogspot.com/2009/11/saatka-sodko-ostra-z-kurczakiem.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zrobiłam dwie sałatki pierwsza to sałatka z kapusty pekińskiej i kurczaka a druga to sałatka z zupek chińskich

    http://kuchareczkaagusia.blogspot.com/2009/11/saatka-z-kapusty-pekinskiej-i-kurczaka.html

    http://kuchareczkaagusia.blogspot.com/2009/11/saatka-z-zupek-chinskich.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo za kolejne linki - wszystkie skrupulatnie zbieram...

    SiB - Bartek wysłał maila,dostałam - tylko ja dopiero dzisiaj mu odpisałam...

    OdpowiedzUsuń