poniedziałek, 15 marca 2010

"Przedwiośnie... i jaka zupa?" - podsumowanie akcji

Jak widać w poniższym podsumowaniu ta akcja blogowa okazała się być kameralnym wydarzeniem, z udziałem 4 gotujących blogerek.
Czy to mnie martwi? czy odczuwam brak frekwencji?
Ależ nic z tych rzeczy!
Przewidywałam mniejszy udział blogów, kiedy zdecydowałam się nie ogłaszać akcji na Durszlaku.
Ale, jak napisałam w zaproszeniu, byłoby to dublowanie aktualnie trwającej innej akcji, a mnie zupełnie nie zależy na sztucznym nabijaniu ilości uczestników.
I taka zabawa w małym gronie ma swój urok.
Jak zawsze to mówię: jeśli zaproszenie przyjmie i w akcji weźmie udział jedna osoba, to dla mnie jest tak samo ważna, jak sto innych.
Tym bardziej więc dziękuję  za udział w akcji.

Przepisy pojawiły się na blogach:

Dobre smaki , Grażyna gotuje , Pamiętnik smaków , Zapiski kuchenne Peli
Przedwiosenne zupy:

- Solanka starodawna

- Szlachecka zupa krem z porów

- Zupa fasolowa

- Zupa fasolowo - jarzynowa z zacierkami

- Zupa-krem z brokułów z kukurydzą

- Zupa maślankowo koperkowa z kiełbaską

- Zupa wielowarzywna z kapustą pekińską i kurczakiem

- Zupa z czerwonej kapusty


Zupy na forum
Cincin przygotowało 21 forumek (ja też jestem wśród tych osób).
I tylko moje zupy powtarzają się w obu podsumowaniach, plus te które ugotowałam w ramach akcji na forum, ale już wcześniej podawałam przepisy na blogu.
Tym razem tak się zdarzyło, że w akcji wzięły udział forumki, które nie prowadzą  blogów.
Nie podaję tu ani ich forumowych nicków, ani linków do przepisów - to wszystko jest w temacie akcji na forum.
Nie mogę jednak odmówić sobie przyjemności podania nazw zup - wszystkie brzmią tak smakowicie i kusząco...

- Hiszpańska zupa z soczewicy, Japońska zupa miso z fetą, Rosół orientalny

- Zupa ogórkowa z kwaśnych ogórków z ryżem i grzybami, Zupa zakarpacka,   Zupa z gryczanym grysikiem i grzybami
- Rosołek
- Zupa ziemniaczana z łososiem
- Zupa ziemniaczano - ziemniaczana z cebulą i boczkiem, Żurek
- Dhal z ziemniakami, Zupa brukselkowa z marchewkami i pieczarkami
- Zupa buraczano - pomidorowa z tymiankiem i fetą, Zupa kapuściana z curry
- Grochówka "Solferino" z groszkiem ptysiowym, Zupa warzywna z kurczakiem i ryżem
- Pieczarkowa z serkiem topionym o smaku borowikowym
- Kapuśniak z pulpetami, Szurpa - zupa uzbecka ,Świętokrzyska zalewajka, Zupa rybna
- Selerowa z pasternakiem i szpinakiem, Tajska zupa batatowo - orzechowa, Kalarepowa
- Zupa z pietruszki z imbirem
- Zupa pomidorowa z ciecierzycą
- Zupa z brukselki
- Fasolowo - jarzynowa z zacierkami, Krupnik na kurczaku z wątróbkami drobiowymi, Rosół, Solanka starodawna, Zupa z czerwonej kapusty
- Alpejska zupa "7 ziół"
- Zupa selerowo - jabłkowa
- Kartoflanka z pesto
- Zupa paprykowa
- Barszcz z uszkami i jajkiem, Lapskaus, Ogórkowo-jarzynowa z wkładką, Paprykowo - pomidorowa
- Zupa jarzynowa



Kod do banerka podsumowania:

3 komentarze:

  1. Witaj :)
    Poszukuję na cincin tej akcji przednówkowo-zupowej i nie mogę odnaleźć :( proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - akcja jest w dziale "Niebo w gębie", aktualnie wśród tematów na stronie 6.
    Piszę "aktualnie", bo to się zmieni wraz z przybywaniem tematów, a także, gdy ktoś wpisze nowego posta do tematu (wtedy temat wskoczy na początek, do tych najnowszych, dlatego to jest informacja na dziś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo znalazłam :) dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń