poniedziałek, 28 czerwca 2010

Czy to już koniec krótkiego sezonu?

Sezon truskawkowy ledwo się zaczął już chyba się kończy.
Po weekendzie ceny są wyższe, co nie idzie w parze z jakością owoców.
Korzystając z tych ostatnich świeżych owoców zrobiłam dzisiaj (odpowiednio do upalnej pogody) zimny napój z bąbelkami.

Napój truskawkowy z białym winem i lodami 

Składniki (na 2 porcje):
- szklanka truskawek
- 2 łyżki syropu malinowego
- białe wino musujące (można je zastąpić gazowaną wodą mineralną)
- lody waniliowe

Truskawki dokładnie wypłukać, osączyć, odszypułkować.
Zmiksować z syropem, rozlać do szklanek.
Uzupełnić zimnym winem lub wodą gazowana.
Do każdej szklanki włożyć kulkę lodów, ozdobić truskawką

7 komentarzy:

  1. ja mam nadzieje ,że u mnie jeszcze będą truskawki
    Na naszym rodzinnym poletku jeszcze kwitną

    OdpowiedzUsuń
  2. to wypijmy za zdrowie truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas sezon truskawkowy w pełni i mam nadzieję że szybko się nie skończy :)
    a taką szklaneczkę na ochłodę jutro poproszę bo zapowiada się równie upalnie jak dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiłabym się bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja też bym chętnie się dziś takiego smakołyku napiła !
    U nas truskawki jeszcze są i liczę, że jeszcze trochę będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo proszę, częstujcie się - naprawdę pyszne bąbelki...

    OdpowiedzUsuń