sobota, 4 września 2010

II Letni Festiwal Zupy - podsumowanie


W drugim festiwalu zupy wzięły udział następujące blogi:


Bardzo dziękuję Wam za udział w tej kolejnej edycji...
A to jej wyniki:

Na zimno

Na ciepło lub na zimno

Na ciepło

Jeśli kogoś pomyłkowo pominęłam lub zauważycie inne błędy techniczne, np. zły link, to bardzo proszę o wiadomość w komentarzach do tego posta.

Kod do banera podsumowania:


PS. Edytuję tego posta 24 czerwca 2011 

Oczywiście jak zwykle przepisów było dużo więcej, bardzo ciekawych.
Żałuję, ale nie dołączyłam ich do tego podsumowania.
To przepisy wrzucone na stronę akcji w starym Durszlaku, ale bez jakiejkolwiek adnotacji, że biorą w niej udział.
Teraz, po zniknięciu Durszlaka, tamte wpisy wyparowały w niebyt.
To już stały problem akcji, nie komentuję tego zjawiska -  tzn. podejścia niektórych blogerów do udziału w akcjach.
Już wielokrotnie wypowiadałam się na ten temat.
Oczywiście ja te wszystkie linki posiadam w swoim archiwum, ponieważ nie kasuję takich informacji.
A dostawałam je od Durszlaka, na moją pocztę, jako autorka akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz