środa, 29 września 2010

Jabłkowe uzupełnienie

Przy wczorajszym wpisie zapomniałam o drugiej wersji jabłka.
Po wyjęciu z pieca muffinek jabłkowych upiekłam jabłuszko z cynamonem dla rocznego Malucha.
To też ważna wersja jabłkowa dla małego człowieczka i w ten sposób rośnie kolejne pokolenie miłośników jabłek.

Tylko nie będzie miał chyba we wspomnieniach takiej owocowej piosenki, jak ja.
Wspomnienia muzyczne to także wielki przebój Mieczysława Wojnickiego "Jabłuszko pełne snów".
Piosenka grana wielokrotnie w radio, a w domu słuchana z małej czarnej  płytki winylowej  odtwarzanej na adapterze "Bambino".




A jak to zrobić? oczywiście bardzo prosto.
Jabłka obrać ze skórki, wykroić gniazda nasienne, pokroić na ćwiartki, posypać cynamonem i wstawić na kilka minut do nagrzanego piekarnika.

4 komentarze:

  1. Pelu, ja miałam tę piosenkę na płycie pocztówkowej a odtwarzałam ją w radiu z adapterem... Była moją ulubioną płytą :)
    Jabłuszko dla Malucha pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluchy też muszą mieć swój dzień jabłka... a co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię to połączenie jabłek i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ynamoin i jabłko to jedno z najlepszych połączeń ;)

    OdpowiedzUsuń