środa, 13 października 2010

Kuchnie Kaukazu - podsumowanie akcji


Akcja Kuchnie Kaukazu oficjalnie się zakończyła  zgodnie z terminem.
Jest to jednak tak ciekawa kulinarnie część świata, że ja mam ochotę wypróbować jeszcze kilka przepisów, więc sobie czasami prywatnie coś dorzucę na tym blogu.
Oczywiście ktoś może powiedzieć, że nie ma przeszkód aby poświecić tym potrawom dużo więcej czasu, nie oglądając się na jakieś terminy i akcje.
Owszem, przeszkody są takie: mało czasu na kulinarne przyjemności oraz chęć wzięcia udziału w kolejnych akcjach.
Ja nie biorę udziału we wszystkich - to niemożliwe i nie wszystkimi jestem zainteresowana, ale generalnie lubię te kulinarne zabawy społeczne.

Poniżej przedstawiam podsumowanie akcji na blogach.

- Atina - Tak sobie pichcę
- Joanna63 - Notatki kulinarne 
- Mufingirl - O muffinkach i nie tylko 
- Szarlotek - Cukiernicze kreacje Charlotte
- Thiessa - Podróże kulinarne
- Pela - Zapiski kuchenne Peli


Bardzo Wam dziękuję za udział w tej zabawie kulinarnej, w której poznaliśmy nowe smaki i zdobyliśmy sporą garść informacji.
To mała próbka bogactwa i różnorodności tego regionu , mało nam znanego, a wartego poznania...

Kod do baneru podsumowania




1 komentarz:

  1. Bardzo dobry pomysł na akcję, Pelu. Cieszę się, że mogłam wziąć w niej udział, choć tylko z jedną skromną propozycją. Ale mam jeszcze kilka pomysłów i, w miarę możliwości czasowych, pokażę je na blogu. Pozdrawiam serdecznie - muffingirl

    OdpowiedzUsuń