środa, 4 maja 2011

"Przedwiośnie... i jaka zupa?" - podsumowanie

Od zakończenia akcji minęło trochę czasu, a ja dopiero teraz przedstawiam jej podsumowanie na blogu.
Nie mogłam wcześniej tego zrobić.
W końcu jednak zabrałam się za to i przedstawiam plon naszego wspólnego gotowania.
A aktualna pogoda (zimowo-majowa) z mroźną niemalże temperaturą,  trochę sprzyja  tej publikacji.

Przeglądając zgłoszone propozycje poznałam nowe blogi, ale z wielką przyjemnością zajrzałam do starych znajomych.
To już kolejna wspólna akcja i przy takiej okazji doskonale widać, jak zmienia się nasza kulinarna blogosfera  i preferencje blogerów.
Jedni odchodzą (nie biorąc już udziału w wielu akcjach), drudzy przychodzą (to autorzy nowych blogów).
Porównując moją pierwszą akcję zupowa na Durszlaku z tą ostatnią, widzę bardzo wyraźnie zmianę warty .
I tak przy okazji zebrało mi się na wspomnienia, bo wtedy (przy  Zimowym Festiwalu Zupy) na Durszlaku było zarejestrowanych  mniej niż 50 blogów.

Wybaczcie, że nie pozostawiłam komentarzy pod zupowymi wpisami (tak by wypadało), ale wszystkie dokładnie przeczytałam.
A to się skończyło wzrostem mojego apetytu na te pyszności...
Same nazwy zup są smakowicie zachęcające, a jak się poczyta przepisy i poogląda zdjęcia! 
Nic, tylko gotować takie same.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za Wasz udział w akcji, z nadzieją na kolejne wspólne razy...

W ramach akcji przepisy pojawiły się na blogach:

A ugotowaliśmy następujące zupy:

Kod do banera podsumowania:

5 komentarzy:

  1. Pelu, witaj Kochana :) Dawno Cię nie było, mam nadzieję, ze zostaniesz na dłużej :)

    Mi też ślinka pociekła jak zobaczyłam ten spis... od samego czytania robię się głodna :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pelu- dziękuję że mogłam choć z dwoma propozycjami dołączyć do Twojej zabawy;) mam cichą nadzieję, że jeszcze będziemy razem zupki gotować. Tym bardziej, że u mnie w domu wielki przełom i Połówka do zup staram się przekonywać (póki co wygląda to bardziej na szantaż emocjonalny ale jestem na dobrej drodze;))

    pozdrawiam Cię ciepło w ten zimny dzień i życzę wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie z braku czasu ta akcja umknęła...
    Ale może skorzystam z jakiejs propozycji, bo pogoda temu sprzyja :)
    Ale miło Cie znowu widzieć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve, Malwinno, Grażynko - też zatęskniłam za Wami i za blogowaniem.
    Ale po prostu nie mogłam pisać, to było silniejsze ode mnie.
    Ostatnie przeżycia tak się właśnie objawiły u mnie - totalną blokadą.
    Teraz próbuję to jakoś zwalczyć i mam nadzieję na zmianę.
    Ściskam Was mocno:)

    OdpowiedzUsuń