piątek, 2 września 2011

III Letni Festiwal Zupy - podsumowanie



Dziękując wszystkim, którzy wzięli udział w tym kolejnym Festiwalu, przedstawiam podsumowanie tej akcji.
Jak widać bardzo mało zrobiliśmy chłodników, w porównaniu z chociażby ubiegłoroczną edycją. Trudno się jednak dziwić, skoro tak wiele osób, w różnych regionach narzekało na złą pogodę.
Zapraszam do lektury i samodzielnej realizacji przepisów...

Przepisy w tej akcji można znaleźć na blogach:

 Zupy na ciepło

- Chowder z kukurydzy
- Domowy rosół z domowym makaronem
- Kapuśniak 
- Kremowa zupa z łodygi brokuła
- Krem pomidorowy
- Krem z bobu 
- Krupnik z twardzioszkami
- Smocza zupa (ogórkowa)
- Świńska zupa z chili 
- Zielona zupinka
- Zielony krem
- Ziemniaczano-kukurydziany krem
- Zupa cukiniowo-czosnkowa 
- Zupa grzybowa ze słodkimi ziemniakami
- Zupa jarzynowa 
- Zupa jarzynowa z babką na dwa sposoby
- Zupa jarzynowa z kalarepką 
- Zupa kapuściana z pulpetami 
- Zupa-krem na bazie brokuła z kukurydzą
- Zupa krem z pora 
- Zupa kurkowa
- Zupa marchewkowa z chili i akcentem pomidorowym 
- Zupa pieczarkowa Prezydentowej
 - Zupa pomidorowa z amarantusem 
- Zupa pomidorowo-buraczana z cukinią i fasolą
- Zupa rybaka 
- Zupa serowa
- Zupa szczawiowo-porowa 
- Zupa szczęścia z żółtych cukinii wg Nigelli
- Zupa z ciecierzycą i chorizo
- Zupa z kalarepy 
- Zupa z kurek na winie 

Arabskie smaki


Gruzja


Chłodniki


Koda do banera podsumowania (do pobrania na bloga):



7 komentarzy:

  1. A ja nie zdazylam sfotografowac mojej wczorajszej :/ Ale to nic, bede robic ja ponownie po niedzieli, mam nadzieje, ze tym razem sie uda... I mam nadzieje, ze wyprobujesz i ze Tobie tez posmakuje :)
    (bedzie to zupa francuska ;))

    Usciski Pelu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beo - z przyjemnością wypróbuję Twój przepis (lubię francuską kuchnię na lato), jeśli tylko nie będzie to zupa z owocami morza.
    Tych nie jestem w stanie zjeść, chociaż mój M. co jakiś czas tęsknie wzdycha do tych smaków. Chciałby, żeby mu coś takiego przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bedzie Pelu, bo na owoce morz jestem uczulona (co mnie nie martwi zbytnio, bo za morskimi smakami i tak zbytnio nie przepadam, maz na szczescie tez nie ;)).
    Zupa juz zjedzona, zdjecia mi sie NIE podobaja, ale jesli nie zdaze zrobic innych, to jednak uzyje tych wlasnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'owoce morza' mialo byc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pelu, w końcu zrobiłam update mojej pokrzywowej (szwedzki rodowód). http://lubietogotowanie.blogspot.com/2011/07/jak-smakuje-pokrzywa-letnia-zupa.html
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pelu, przegladam sobie podsumowanie (za ktore oczywiscie podziekowania wielkie dla Ciebie!) i stwierdzam, iz inteligentnie ;) nie przeslalam Ci w stosownym czasie linka do mojej zupy :(
    Nie wiem, czy chce Ci sie jeszcze ja dopisywac... Ale jesli tak, to byla to francuska 'soupe au pistou' - http://www.beawkuchni.com/2011/07/soupe-au-pistou.html

    Bardzo przepraszam za to niedopatrzenie... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beo - oczywiście, że chce mi się dopisywać!:)
    Nie chciałam nic samowolnie "podbierać" od Ciebie i jak widać moja cierpliwość w czekaniu została nagrodzona.
    Bardzo dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń