poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Miłe wyróżnienie

Dostałam takie wyróżnienie od Mad.

Na jej blogu - w tym poście - są opisane zasady zabawy.
Bardzo dziękuję Mad, że wybrała właśnie mnie (a właściwie mojego bloga).
Takie przejawy sympatii są naprawdę bardzo miłe, szczególnie po pewnym czasie przebywania w internetowej ludzkiej dżungli - jeszcze gorszej od realnej.
Pozwalają nam spojrzeć optymistycznie, dostrzec dobre strony tej formy komunikacji.

Jednak nie pociągnę zabawy dalej, z dwóch powodów.
Pierwszy to taki, że nie chcę pisać o sobie dodatkowych informacji, a szczególnie takich, których dotąd tu nie umieściłam.
Moje stałe czytelniczki (bo jednak to są one), znajdą trochę wiadomości o mnie w poszczególnych wpisach.
I to jest wszystko co chcę ujawniać.
Natomiast pisanie czegokolwiek, na potrzeby tej zabawy - ot, tak, żeby tylko odfajkować, wydaje mi się bez sensu.
Drugi powód to taki, że miałabym problem z dokonaniem wyboru tych 16 osób.
Na pewno chciałabym więcej...

1 komentarz: