środa, 30 maja 2012

"Z kuchni mojej Mamy" - podsumowanie


Dzień Matki już za nami, pora na podsumowanie naszej jednodniowej akcji.
Ze względów osobistych była to dla mnie szczególna emocjonalnie i wyjątkowa akcja.
Poświęciłam ją mojej Mamie, której nie ma z nami już/dopiero rok.
Bardzo dziękuję blogerkom, które przyjęły moje zaproszenie do akcji.
A jeśli ktoś chciałby jeszcze dołączyć z takim wpisem o swojej Mamie, to można to zrobić w każdej chwili (dodając komentarz z linkiem pod tym postem, a ja dodam do podsumowania).
Na takie refleksje zawsze jest odpowiedni czas...

Dziękuję Wam za udział i serdecznie pozdrawiam. :)

O kuchni swoich Mam napisały:

Grażyna - Zupa jarzynowa jak u Mamy
Karto_flana - Sałatka ze śledziem
Kuszeniesukkuba - Mamusina grochówka
Lady_Mosquito - Penne z sosem szpinakowo-śmietanowym
Maggie - Z kuchni Mamy. Kruche ciasto ze śliwkami.
Panna Malwinna - Orzechowe tartaletki z ganache z białej czekolady i truskawkami
Paulina - Moja mama... Małgorzata!
Qualietta - Młoda kapusta z koperkiem - z kuchni mojej Mamy
Yourii - Najsłodszy majowy dzień, czyli bułeczki z jabłkami
Pela - Z kuchni mojej Mamy - na przykład Smażona cebulka

Kod do banerka podsumowania (na bloga):

4 komentarze:

  1. I dla mnie to była szczególna akcja ! Dziękuję Pelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pelu, dziękuję Ci za zorganizowanie tej akcji. Dla mnie też była ona szczególna - odezwało się we mnie wiele wspomnień i refleksji. Zawsze miałam tego świadomość, ale przy okazji Twojej akcji jeszcze dobitniej uzmysłowiłam sobie jak wielkie bogactwo otrzymałam od Mamy - solidny posag na całe życie, choć niematerialny.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była super akcja :) dla mnie wręcz idealna, sentymentalna i przepełniona słodkimi wspomnieniami z dzieciństwa spędzonego wśród zapachów kuchni mamy :)

    naprawdę świetnie się bawiłam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że odpowiadał Wam temat i forma akcji :)

    OdpowiedzUsuń