sobota, 5 maja 2012

"Z kuchni mojej Mamy" - zaproszenie


Majowe święto - dzień poświęcony Matkom wzbudza w nas, osobach dorosłych, różne refleksje i  wspomnienia. Często również takie czysto kulinarne - są to z jednej strony wspomnienia naszych ulubionych , najsmaczniejszych potraw. A także wpływ na naszą kuchnię, na nasz sposób gotowania i prowadzenia kuchni.
Jak dużo przejęliśmy od swoich Mam? ile potraw robimy w  ten sam sposób? A może w naszej kuchni niewiele można odnaleźć z tej maminej kuchni - może my preferujemy już zupełnie inne smaki?

   Z okazji Dnia Matki kupujemy kwiaty, przygotowujemy upominki - ja proponuję, aby takim upominkiem była jednodniowa akcja kulinarna "Z kuchni mojej Mamy". To także hołd złożony tym Mamom, których już nie ma z nami, ale pozostały ich wpływy na nasze życie - również w sferze kulinarnej.

Akcja będzie trwała jeden dzień - 26 maja 2012 roku.
Przygotujcie na swoim blogu jeden wpis opatrzony ta datą, w którym napiszcie o kuchni swojej Mamy, o ulubionych  potrawach z dzieciństwa  lub o tym, co przejęliście z tamtej kuchni - według Waszego uznania.
Dodajcie w tym wpisie wybrany przepis  lub więcej linków do przepisów, które już wcześniej zamieściliście na swoim blogu.
Wstawcie również banerek akcji lub aktywny link do tego Zaproszenia w treści posta.

Zapraszam serdecznie do udziału :)

Kod do banerka :


Akcję ogłoszę na Durszlaku i na Mikserze, więc wybierzcie jedno z tych miejsc do Waszego udziału.
Można również dodać swojego linka w komentarzach do tego zaproszenia.

Z kuchni mojej Mamy




Z kuchni mojej Mamy

2 komentarze:

  1. Nie zdążyłam dodać na agregatorze, więc wklejam tutaj;)

    http://filozofiasmaku.blogspot.com/2012/05/orzechowe-tarteletki-z-ganache-z-biaej.html

    spokojnej niedzieli Elu

    OdpowiedzUsuń