piątek, 7 września 2012

Dziękuję za zaproszenia

Nie mam (albo nie znam)  innej możliwości bezpośredniego zwrócenia się do osób, od których otrzymuję zaproszenia do FB. Dlatego piszę tutaj. Zawsze odpowiadam na otrzymane wiadomości, dlatego wybrałam to miejsce.
Nie mam konta na FB i nie zamierzam go zakładać, dlatego też nie dołączę do grona znajomych wielu osób.
Dziękuję za nadsyłane zaproszenia,  ale z powodów technicznych nie mogę ich przyjąć.
Umieszczę osobną notkę na bocznym pasku bloga,  żeby "była jasność" (jak to się kiedyś mówiło).
Dlaczego FB "nie"?
Z kilku powodów, ale nie będę szczegółowo o nich pisać - nie podoba mi się taka totalna inwigilacja i to niech będzie odpowiedzią...

2 komentarze:

  1. Obserwuję Twój blog od dłuższego czasu..
    Mało gotuję, ale uwielbiam czytać o gotowaniu, zbierać przepisy.
    Nie raz skorzystałam z Twoich zapisków.
    Dlatego pozwoliłam sobie przyznać wyróżnienie Twojemu blogowi.
    Pozdrawiam,
    Anja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anju - bardzo dziękuję :)
      Zawsze najbardziej mnie cieszy, gdy ktoś korzysta z moich zapisków.

      Usuń