poniedziałek, 24 czerwca 2013

Koktajl mleczno-truskawkowy

Za każdym razem, gdy spożywam owoce (niezależnie w jakiej formie), mam z tym problem. A właściwie wyrzuty, że to w ogóle robię, pamiętając uwagę pielęgniarki z ośrodka zdrowia. Dając mi glukometr stwierdziła w rozmowie, że powinnam zapomnieć o wszystkich owocach.
Prawda? Nie wiem, bo inne zdania też słyszałam.

Do przyrządzenia tego koktajlu bierzemy bardzo zimne mleko, ponieważ podaje się go natychmiast, kiedy jest jeszcze spienione.



Składniki*:
- świeże truskawki
- niskocukrowy jogurt truskawkowy (ale ja użyłam jogurtu naturalnego i lekko dosłodziłam miodem)
- chude lub półtłuste mleko

Włożyć wszystkie składniki do miksera i miksować, aż  napój będzie gładki i spieniony.



Nakarm Cukrzyka latem

*wg przepisu z książki Stelli Bowling "Książka kucharska dla chorych na cukrzycę", Książka i Wiedza,  Warszawa 2010

Z książką w kuchni zaproszenie

2 komentarze: