sobota, 22 czerwca 2013

Tosty z truskawkami, serkiem i świeżym szpinakiem

Długie przerwy na tym blogu świadczą o moim braku czasu w zadbaniu o własne zdrowie poprzez odpowiednie żywienie.
Zajmując się rodzinnym gotowaniem, dla siebie już nie mam sił na przemyślenie i tak sobie żywię się jako tako.
Ze strony lekarzy (w publicznej, czyli bezpłatnej służbie zdrowia) nie ma co liczyć na większą pomoc, dobrze jeśli w ogóle dadzą jakąś ogólnikową broszurkę. O poradę dietetyka musiałam sama prosić .
Na szczęście, oprócz dietetycznych blogów, pojawiają się także pożyteczne akcje kulinarne, dzięki którym mam nadzieję się bardziej zmobilizować do sensownego działania.

Taka akcję zaproponowała właśnie Adrijah na swoim blogu "Red and Pale"
Dołączyłam do akcji, a dzisiejszy wpis jest pierwszy.
Mam tylko duże obawy na ile moje posty (szczególnie te z przepisami własnymi, tworzonymi bez pomocy książek), będą zgodne z zasadami diety cukrzycowej. Jak napisałam wyżej - kombinuję sama.

Tosty z truskawkami, serkiem i szpinakiem.


Na kanapeczkę składają się:
- zrumieniony chleb tostowy (najlepiej pełnoziarnisty)
- serek kremowy
- truskawki (z własnej grządki)
- listki świeżego szpinaku



Nakarm Cukrzyka latem

4 komentarze:

  1. Nie łączyłam jeszcze truskawek ze szpinakiem.. Podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię takie kanapki :) Tylko jeszcze skropione octem balsamicznym :) bardzo polecam.
    Jeżeli chleb jest pełnoziarnisty (ja sama taki jem, tostowy pełnoziarnisty np. z Oskroby), to jak najbardziej nadaje się dla cukrzyków typu II :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocet balsamico stał na stole przygotowany, ale (chyba z tego upału) przygotowałam, zrobiłam zdjęcie i zjadłam. Po fakcie ocet się odnalazł. :)

      Usuń