poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kanapka z pieczarkami na ciepło

Proste do zrobienia, ale na przygotowanie potrzeba kilkanaście minut.



Składniki:
- kilka pieczarek
- 1-2 ząbki czosnku
- ciemny chleb żytni
- naturalny serek kozi
- roszponka
- olej do smażenia
- sól, pieprz młotkowany z kolendrą

Pieczarki obrać (ja zawsze to robię), opłukać, pokroić.
Smażyć na oleju ok. 15 minut, aż cały płyn wyparuje.
Pod koniec dodać bardzo drobno pokrojony czosnek, przyprawić solą i pieprzem.
Kromki chleba posmarować serkiem, nałożyć pieczarki, dodać liście roszponki.
Można także wcześniej opiec chleb w tosterze.

Dodaję do akcji "Pieczarkowy Tydzień 2015"


4 komentarze:

  1. fajna taka kanapeczka,a ja się właśnie zastanawiałam co zrobić z pieczarkami,nie wykorzystałam wszystkich do obiadu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczarki są świetne, bo z "resztkami" można zrobić wiele potraw. I to takich na szybko.

      Usuń
  2. Proste i smaczne. Narobiłaś mi apetytu. Dziękuję za dodanie kolejnego przepisu do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to przyjemność brać udział w tej akcji.:)
      Jak wiesz sama już nie bawię się w organizację, a dołączam tylko do naszych znajomych.
      Chociaż nigdy nie wiadomo, czy mi się coś nie zmieni.

      Usuń