poniedziałek, 17 lipca 2017

Tarta z kiełbasą, papryką i porami


Nie robię kruchego ciasta od podstaw - nie umiem, nie wychodzi mi, nie mam czasu, w ogóle  nie mam cierpliwości do samodzielnego wyrabiania ciast. Korzystam z gotowców i nie ukrywam tego. Na pewno traciłam z tego powodu różne możliwości wypieków, ale wszystkiego zrobić się nie da. Nie umiem zrobić, ale bardzo lubię jeść. 
Ze względów dietetycznych jem bardzo rzadko i nie w słodkiej wersji.


Ciasto upiekłam zgodnie z instrukcją od producenta.

Na ciasto wyłożyłam masę z tych składników:
*kiełbasa podwawelska
* 1/2 dużej papryki czerwonej
* 1 długi cienki por 
* 2 jajka
* żółty ser
* śmietana 12% 
*olej
*sól, pieprz ziołowy, oregano

Nie podaję konkretnych ilości niektórych składników (sera, kiełbasy, śmietanki), bo to nie jest praca laboratoryjna, ale komponowanie smacznego wypieku według naszego gustu.

Na rozgrzanym oleju podsmażyłam pokrojoną paprykę, kiełbasę (w ćwierćplasterkach), 
po chwili dodałam krążki pora.
Na chwilę odstawiłam do ostudzenia.
W drugiej misce wymieszałam jajka, śmietanę i ser utarty na grubych oczkach tarki.
Do masy jajecznej dodałam przyprawy i połączyłam z częścią smażoną.
Piekłam ok 40 minut, ale na pewno można krócej. 
Mój piekarnik wariuje z temperaturą, więc nie jest wiarygodnym wzorem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz